Piala FA English 2014/15 - Undian Pusingan ke-5

Leave a Comment

Hai semua!

Dah lama sebenarnya kebanyakan post dalam blog ini berkenaan dengan fantasy football saja. Maaflah ya, sebab tengah ada perancangan untuk upgrade blog ini. Cuma tunggu sedikit masa lagi, OK.

Anyway, hujung minggu lepas tiada perlawanan untul EPL, sebab itu juga tak ada sebarangan rebiu (dan juga kod-kod bonus yang paling dinantikan ramai). Minggu ini hanya ada perlawanan pusingan ke-4 Piala FA Inggeris melibatkan 16 perlawanan.

Berikut adalah keputusan penuh pusingan ke-4 Piala FA:

Jumaat (23 Januari) 
Cambridge United 0-0 Manchester United (replay Feb 4, 4.00am)

Sabtu (24 Januari)
Blackburn Rovers 3-1 Swansea City
Southampton 2-3 Crystal Palace
Chelsea 2-4 Bradford City
Derby County 2-0 Chesterfield
Preston North End 1-1 Sheffield United
(replay Feb 4, 4.00am)
Birmingham City 1-2 West Bromwich Albion
Cardiff City 1-2 Reading
Sunderland 0-0 Fulham
(replay Feb 4, 4.00am)
Manchester City 0-2 Middlesbrough
Tottenham Hotspur 1-2 Leicester City
Liverpool 0-0 Bolton Wanderers
(replay Feb 5, 4.00am)

Ahad (25 Januari)
Bristol City 0-1 West Ham United
Aston Villa 2-1 AFC Bournemouth
Brighton & Hove Albion 2-3 Arsenal
 

Monday (26 Januari)
Rochdale 1-3 Stoke City

Minggu yang banyak kejutan dan paling mengejutkan kekalahan Chelsea dan Manchester City di tangan kelab dari liga bawahan. Bradford City dan Middlesborough meneruskan tradisi piala ini yang terkenal dengan kisah kejutan 'giant-killing'.

Manakala Liverpool dan Manchester United juga hampir juga dikejutkan, setelah hanya mampu seri dalam perlawanan masing-masing. Kini kedua-dua pasukan terpaksa melalui perlawanan ulangan pada Februari 4-5 nanti bagi menentukan siapa yang layak ke pusingan ke-5.

Setakat ini, 7 pasukan dari liga EPL meneruskan cabaran ke pusingan ke-5. Berikut adalah senarai perlawanan pusingan ke-5 Piala FA Inggeris:


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

|| INILAH AKU ||

My photo
a.k.a Haizal Hashim Hubby to Yasmin, daddy to a pair of lovely kids – Haaziq & Aleeya. A person who love his family so much, doing everything he can to provide the best for his wife and kids. Still working in private sector in IT department and a part time blogger. Aspire to become successful full time entrepreneur one day, if not near future. Target in life is to be debt-free, having 5 figure income and retire early!! INSYA_ALLAH!! Love and regards, Haizal haizalhashim@gmail.com